środa, 21 listopada 2007

GALERIE MONIKI cd

Titchwell, rezerwat naturalny i obserwatorium ptaków.

Zapraszam do magicznego Norfolk...

Chroniony obszar rezerwatu naturalnego z malowniczym i spokojnym obserwatorium ptaków rozciąga sie na powierzchni 379 hektarów. W maleńkiej wiosce Titchwell odnotowano 300 gatunków ptaków brodzących, kaczek, gęsi etc. 17 gatunków wazek (w tym wazki rownoskrzydłowe) 23 gat motyli i 400 gatunków moli
Niewiele udalo mi sie z nich sfotografować, za to galeria bogata w zdj zatoki, obserwatorium jeszcze mam w planie odwiedzić także mam nadzieje ze galeria doczeka sie 'kontynuacji''.
TITCHWELL, WYBRZEŻE NORFOLK, OKOLICE NORWICH, ANGLIA


( kliknij miniaturkę )

titchwell rezerwat ptakow

4 komentarze :

Halina pisze...

Weszłam na Forum, zobaczyłam Twoje zaproszenie do rezerwatu Norfolk... i natychmiast nasunęła mi się niewiadoma, gdzie to jest?? Uważam, że takie proste wyjaśnienia powinny być zawarte w opisie do albumu. Nie jest problemem odszukanie tego na mapie świata, ale już na wstępie odrywa od oglądania i dekoncentruje. Album okazał się ciekawy. Pozdrawiam autorkę.

moneeq pisze...

WITAM, prosba spelniona, post poprawiony. jesli chodzi o opisy, to musialam je gdzies zamiescic, stadtaka forma galerii.
niestety picasa procz wielu zalet ma jedna potworna wade: spore ograniczenie liter dla opisu....

pozdrawiam rowniez.
Monika

Halina pisze...

Teraz wygląda znacznie ciekawiej. Miło mi, że Uwzględniłaś moje propozycje.
Moim zdaniem miejsca na podpisywanie poszczególnych zdjęć w picasie jest sporo. Proponuje pooglądać galerie np Bogusława, czy Kustonnki.Zasada jest take, że pod zdjęciem piszemy tylko o tym czego dotyczy przedstawiony obraz. W opisie ogólnym galerii o całości i tutaj polecam podczas lokalizowania galerii jako całości nie zapominać o umieszczeniu znacznika na mapie. Zapraszam do dalszej wymiany zdań i opinii do działu WYMIANA ZDAŃ.

SENIOR PLUS pisze...

Bardzo ciekawy zestaw. Myślę, że warto byłoby zmniejszać rozmiar zdjęć przed włożeniem ich do internetu. 1500 px w poziomie wystarczy dla utrzymania jakości a lepiej wszystko będzie sie otwierać.